Dla naszych Klientów oferujemy pełen zakres wsparcia technicznego w tym:
– Serwis gwarancyjny
– Serwis pogwarancyjny
– Umowy serwisowe z deklarowanym czasem reakcji
– Hot Line 5 lub 7 dni w tygodniu, 12 lub 24 godziny na dobę
– Zdalny serwis
– Pakiety godzin do wykorzystania
– Magazyn konsygnacyjny części zamiennych
W ramach serwisu gwarancyjnego:
– Naprawiamy bezpłatnie wszelkie usterki nie wynikające z winy użytkownika lub niezgodnej z użytkowaniem urządzenia
– Wszystkie koszty dojazdu, diagnozy, dostawy części zamiennych są pokrywane przez nas w ramach gwarancji
– Udzielamy gwarancji na maszyny / urządzenia i cele zrobotyzowane minimum 24 miesiące
W ramach serwisu pogwarancyjnego:
– Przeprowadzamy profesjonalną diagnozę instalacji / linii / celi zrobotyzowanej
– Naprawiamy wszelkie usterki mechaniczne, elektryczne, automatyki przemysłowej
– Dokonujemy modernizacji / adaptacji sprzętowych / przebudowujemy linie
– Modernizujemy / dokonujemy zmian oprogramowania PLC / HMI / KOMPUTERÓW / ROBOTÓW
Umowy serwisowe:
– W ramach umów serwisowych, w zależności od uzgodnień z naszymi Klientami oferujemy:
– Zdalny serwis
– Hot line – możliwość kontaktu z naszym serwisantem 12 lub 24 godziny na dobę, 5 lub 7 dni w tygodniu wg. ustaleń z naszymi Klientami
– Deklarowany czas reakcji serwisowej
– Deklarowany magazyn części zamiennych utrzymywany specjalnie dla Klienta
– Pakiety godzin serwisowych do wykorzystania – np. na szkolenia, na serwis bieżący, na modernizacje
Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów
Hot line:
– Pakiet podstawowy: możliwość kontaktu z naszym serwisantem 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu
– Pakiety zaawansowane: możliwość kontaktu z naszym serwisantem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z deklarowanym czasem reakcji / przyjazdu serwisu, także w dni wolne i dni świąteczne
– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów
Zdalny serwis:
– Podłączenie układu sterowania do sieci internet w oparciu o modem własny lub infrastrukturę Klienta
– Uruchomienie usługi monitorowania po stronie Trinitec (w oparciu o specjalistyczne narządzenia służące do monitorowania systemów automatyki przemysłowej)
– Pakiet podstawowy: zdalne monitorowanie systemu Klienta w przypadku zgłoszenia serwisowego
– Pakiet zaawansowany: ciągłe monitorowanie systemu Klienta przez dedykowanego serwisanta
– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów
Pakiety godzin do wykorzystania:
– Określony pakiet godzin w ramach limitu
– Do wykorzystania wg. zapotrzebowania Klienta na szkolenia, modernizacje, przeglądy techniczne
– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów
Magazyn części zamiennych:
– Magazyn części zamiennych utrzymywany specjalnie dla naszego Klienta
– Możliwość zlokalizowania magazynu w siedzibie naszego Klienta z usługą magazynu konsygnacyjnego (automatyczne uzupełnienie stanu magazynu po pobraniu części zamiennej przez personel naszego Klienta)
– Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów